Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu số - Thesis
Tác giả: Nguyen Thanh Hoa
Nhà Xuất Bản: Hanoi national university of education
Năm Xuất Bản: 2019
An investigation into primary efl teachers'' perceptions and practices of using textbooks in the 2018 english language crriculum in Ninh Binh: a qualitative research study
Exploring teachers’ classroom behaviours from the lens of hofstede’s cultural dimensions: a qualitative study
Implementing self-regulated learning in english academic writing moocs: A mixed methods study at tertiary level
Measures of using songs for familiazing kindergarteners aged 5 to 6 with english
Mobile-assisted language learning in a university context in Vietnam:$bStudents' attitudes and learning strategies
Phát triển năng lực ngôn ngữ cho học sinh trong giờ đọc hiểu văn bản (qua văn bản tự sự dân gian môn Ngữ văn 6 hiện hành)
Thái độ với nghề của giáo viên mầm non trên địa bàn Thành phố Hà Nội
The representation of the 4Cs framework in culture / CLIL sections of the textbook ''Tieng Anh 10 global success'': A survey study
Using English songs to improve vocabulary learning of 3rd grade students: an action research
Xây dựng hệ thống bài tập giúp học sinh lớp 4, lớp 5 thực hành về từ loại tiếng Việt